Как да напишете добра маркетингова публикация?

Искате да завоювате много нови клиенти и да развиете бизнесът си, но не знаете как?
Нямате идея как да направите успешна маркетингова кампания, а и нямате възможност на този етап да посетите курс по маркетинг? В следващите редове, ще Ви дадем насоки, как да напишете публикация, която ще Ви донесе успех.
1. Направете чернова на съобщението, което мислите да изпратите. В никакъв случай не копирайте, написаното в други постове. От значение е, теста да е уникален и да е предназначен изцяло към нуждите на даденият потребител. За да можете да се справите перфектно с тази информация, трябва да проучите с какво се занимава купувача, и какво можете да предложите единствено за него, какви отстъпки и промоции сте в състояние да оферирате.
2. Не се фокусирайте върху качествата на продукта, а върху това, което клиентите биха могли да получат. Например рекламирате даден продукт. Дайте на отсрещната страна да разбере как този артикул би бил полезен за подобряване на условията на живот или работа. Дайте съвет, отнасящ се за вашия продукт или услуга, който ще бъде ефикасен за конкретния човек. По този начин със сигурност, писмото Ви ще бъде прочетено.
3. В поста си оставете доказателства, които биха могли да са в полза на този, за който е предназначено съобщението. Например можете да оставите линкове, които водят до мнения на доволни клиенти в сайта Ви. В никакъв случай не оставяйте в клиента чувството, че тези коментари са писани от Вас.
4. Дайте подробна информация, за това което предлагате.
5. Пишете непринудено. Обръщайте се директно към читателя. Нека Вашият пост бъде максимално конкретен. Не обещавайте неща, които не можете да изпълните.
6. Използвайте прости думи, които ще бъдат възприемани от читателя. Нека съобщението да е написано, така че да бъде достъпно до широката аудитория.
7. Грабнете купувача още с първото изречение. Например може да започнете с гледна точка, която е необикновена или провокиращ въпрос.
8. Направете заинтригуващо заглавие. Ако клиентите не бъдат заинтригувани още от началото, по никакъв начин няма да прочетат останалата част.
9. Надписи. Използвайте ги, не само да опишете изображенията, желателно е в тях да има данни за това, което предлагате. След заглавието, надписите са първото, което се набива на очи на читателите.
10. Послание. Нека то да е кратко и ясно. Не използвайте дълги изречения, които нямат край. Избягвайте да слагате неясни изрази и думи, които купувачите няма да разберат.
За да получите така желания отговор, направете поименно послание до читателя. При положение, че пускате голям обем писма, направете отделни раздели, в които бихте могли да се обърнете лично към всеки потенциален клиент.
Колкото повече неща знаете за Вашата аудитория, толкова по-убедени ще сте, че те имат готовност да видят това, което имате желание да споделите, и че Вие сте наясно с проблемите им. Затова нека писмото Ви да е конкретно и да засяга техните интереси и предпочитания.